حسيني: هواداران تراكتور شور و هيجان را به ورزشگاه ها بازگرداندند

یازار : علي وقاري

+0 به يه ن

 

 

خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، مصاحبه كوتاهي با سيد محسين حسيني انجام داده است كه در ادامه ميخوانيد.

 

* بازي با شاهين را چطورمي بينيد؟
بازي سختي است. به دليل اينكه بازي اولمان را در تبريز واگذار كرده ايم، محكوم به برد هستيم و ديگر نمي خواهيم دل هوادارمان را بيشتر از اين آزرده كنيم. هر چند كه شاهين با بازي خوبش مقابل پرسپوليس، نشان داد كه تيم خوبي است.

* شما در ديدار مقابل ذوب آهن، بازى خوبى از خود به نمايش گذاشتيد، نظرخودتان چيست؟
من فقط توانستم جواب اعتماد كادر فني را بدهم. هر چند كه به نظرخودم، آنقدر خوب نبودم. اميدوارم در بازيهاي آتى بهتر كار كنم.

* چرا فصل قبل بيشتر نيمكت نشين بوديد؟
نيمكت نشينى من به نظر آقاي كمالوند بود و من به نظر آقا فراز احترام ميگذارم و به ايشان مديون هستم، اين را هم بايد اضافه كنم كه در فصل گذشته، درحضور آقايان اسدي ونصرتي، توانستم تجارب زيادي كسب كنم و اميدوارم بتوانم امسال از تجربياتم به نحو احسن در راستاى موفقيت تيم استفاده كنم.

* به نظر شما رمز موفقيت تيم درمقابل ذوب آهن چه بود؟
به نظر من رمز موفقيت تراكتور، دوندگي بچه ها و اتحاد و همدليشان بود ودر شرايطى بوديم كه بايد باخت مقابل صبا را جبران مي كرديم.

* حرف آخر؟
هواداران ما، در دنيا بي نظير هستند. اميدواريم دربازيهاي بعدى، بتوانيم ازحضور آنها بهره مند شويم تا با انرژي وروحيه بيشترى به مصاف حريفان برويم. هر چند ما نبود آنها را در بازي اول به خوبي حس كرديم و مطمئنم اگرهواداران در بازى اول ما حضور داشتند، مي توانستيم با فشاري كه به تيم حريف مي آوردند، پيروز ميدان باشيم. هواداران بايد قدر خودشان را بدانند، چون با حضور تراكتور در ليگ برتر شور و هيجان را دوباره به ورزشگاههاي ايران برگرداندند. من از حضور  4 ساله خود دركنار اين عزيزان احساس خوشحالي مينمايم وبا اكثر آنها رفاقت دارم.

گزارش از عليرضا حسن زاده

 
 
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي